
⛺️ Glamping in de polder
🌿 Gemoedelijk & kleinschalig
🔥 Genieten met een zachte G
UITSTEKEND Gebaseerd op 64 recensies Geplaatst op Google sabine verstegenTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Prachtige camping, uitstekende voorzieningen en een warme, gastvrije sfeer. Een plek waar je graag nog eens terugkomt!”Geplaatst op Google Haroldspeelhuisjes v griensvenTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. We hebben genoten mooie locatie. gastvrijheid en een heerlijk onbijt En lekker vers,eitje van eigen kipjes Top bedanktGeplaatst op Google Marleen MandersTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. De fantastische plek, , de mooi ingerichte tenten, het eindeloos kunnen spelen voor de kinderen en de gastvrije eigenaren. Daarom komen wij hier graag. We hebben we hier onze bruiloft gevierd met een gezellige pizza avond als opening en als afsluiting een heerlijk ontbijt verzorgd door Geert en Eke. En niet alleen wij zijn fan, maar ook onze weekend- en daggasten zijn enthousiast.Geplaatst op Google Raymond SchirnerTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Mooie locatie en de eigenaars zijn super. Enige minpunt is de weg.Geplaatst op Google SuzanneselbachTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wat een fijne plek. Wij hebben een geweldig familie weekend gehad. Mooie tenten, zelfs een boomhut tent, schattige dieren en een hottub. Alles is er en de familie van Dijk die voor je klaar staat. Echt een aanraderGeplaatst op Google Martijn KosterTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Elke keer weer een feestje om op de Dijksehoeve door te brengenGeplaatst op Google Lukas MolenaarTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. Wat een geweldige plek! We zijn hier met onze twee jongens (8 en 10) geweest. Wat een gastvrijheid en fijne plek om te verblijven. Tenten en plek zijn netjes en zeer compleet. Ook de algemene ruimtes (inclusief sanitair) zijn heel netjes en verzorgd. Paar hele positieve dingen: - De kinderen van de eigenaar zijn ook heel open en gezellig. Ze komen af en toe spelen / helpen (overigens totaal uit eigen initiatief!) - Het is volledig omheind, hoewel onze kids dat niet nodig hebben, is het voor mensen met jongeren kinderen heel er fijn - Overal staan bbq’s en vuurkorven die je mag gebruiken - Gratis koffie en thee (waar zien je dat nou?) Ja er is een wat drukkere weg, maar wij vonden hem niet super storend (er worden wel oordopjes verzorgd in de tent, dus dat geeft wel aan hoe compleet het is) (Foto is vanaf het “zonnebankje” maar dan op z’n Brabants geschreven, heerlijk even afzonderen zonder ver weg te zijn) Al met al een zeer positieve ervaring!Geplaatst op Google Anneli Augusta Sofia HildebrandtTrustindex verifieert dat de oorspronkelijke bron van de recensie Google is. What a gem ✨ I came across this place while looking for accommodation near Efteling and boy am I glad I did! This place is just so wonderfully charming, magical and has that amazing local vibe. The hosts are lovely and our kids loved it so much there that they didn’t even mind leaving Efteling because they got to go “home” to the campsite 🤩 If you get the chance to stay here please do, you won’t regret it ❤️








